vrijdag 19 september 2014

LOVELY STORE: HEMA

Ik word helemaal vrolijk en hebberig van de HEMA. Wat een ontzettend leuke winkel is dat! Gelukkig zit er een HEMA bij ons in het dorp. Ik kan het dan ook niet laten om af en toe even binnen te kijken en te zien wat voor leuke nieuwe spullen ze nu weer hebben. Favoriet zijn de kussenhoezen met grafische prints, Zelfs hubbie en kids zijn er weg van!

Nieuw zijn de blijmakers, voor minder dan € 5,- heb je al een super leuk cadeautje voor jezelf, we verdienen het allemaal wel eens om iets voor onszelf te kopen toch, of om weg te geven. Zo ga ik, voor mijn lieve buuf, morgen dit armbandje halen, gewoon omdat ze 'm verdient en ik heel erg blij met haar ben.

En tegenwoordig verkoopt HEMA ook de collectie van VTWonen! Nog zo'n reden om snel een kijkje te nemen. :)











Hieronder een paar van mijn favorieten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten